مطالب عشقولانه

مطالب عشقولانه

مطالب عشقولانه
مطالب عشقولانه

مطالب عشقولانه

مطالب عشقولانه

شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

شعرهای زیبای عشق و دلتنگی


شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

 

دلتنگم و دیدار تو درمان من است


بی رنگ رخت زمانه زندان من است


بر هیچ دلی مبـاد و بر هیچ تنی


آنچ از غم هجران تو بر جان من است


 


 


 


شعرهای زیبای عشق و دلتنگی


 

نوشت: دوستت دارم

خودم با چشمهای خودم دیدم!

پیغامش را باز کردم، نقطه بود…

زیرِ نقطه نوشته شده بود:

“edited”

همیشه نوبتِ من که میشود،

علم پیشرفت میکند…


 


 


شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

فرمان بدهی کاخ ز احساس تو سازم

دستور دهی نور ز الماس تو سازم


 


من خالق هر بیت و غزل ، عاشق مدحم

مهلت بدهی بُرد ز کرباس تو سازم


 


یک ساز نهادی به دلم کوک نکردی

گر کوک کنی ، ساز ز انفاس تو سازم


 


رفتم به سرایت که بگیرم خبری خوش

گر راه دهی ، بیت ز مقیاس تو سازم


 


گفتم بخرم ناز و فروشم به حبیبم

گر ناز دهی کوه ز اجناس تو سازم


??????


 


شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

خانه خالیست من و عکس تو درگیر همیم

با خودم می برم این عشق مقوایی را

 

یک نفر نیست صدایم بزند ، برگردم 

می برم با چمدان اینهمه تنهایی را…..!! ??????

 

 

 

شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

 

 

ﮔﺮ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﻣﺴﺖ،ﺩﺭﺁﻏﻮﺵ ﻣﻦ ﺍﻓﺘﺪ

ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺑﻪ ﻟﺒﺶ ﺑﻮﺳﻪ ﺯﻧﻢ ﮐﺰ ﺳﺨﻦ ﺍﻓﺘﺪ

ﺻﺪﺑﺎﺭ ﺑﻪ ﭘﯿﺶ ﻗﺪﻣﺶ ﺟﺎﻥ ﺑﺴﭙﺎﺭﻡ

ﯾﮑﺒﺎﺭ ﻣﮕﺮ ﮔﻮﺷﻪ ﯼ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﻤﻦ ﺍﻓﺘﺪ

ﺍﯼ ﺑﺮﺳﺮ ﺳﻮﺩﺍﯼ ﺗﻮ،ﺳﺮﻫﺎ ﺷﺪﻩ ﺑﺮ ﺑﺎﺩ

ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﺗﻮ ﭼﻨﺎﻧﻢ ،ﮐﻪ ﺗﻨﯽ ﺑﯽ ﺑﺪﻥ ﺍﻓﺘﺪ

ﺁﻭﺍﺯﻩ ﯼ ﮐﻮﭼﮏ ﺩﻫﻨﺖ ﻭﺭﺩ ﺯﺑﺎﻧﻬﺎﺳﺖ

ﭘﯿﺪﺍ ﺷﻮﺩ ﺁﻥ ﺭﺍﺯ،ﮐﻪ ﺩﺭ ﻫﺮﺩﻫﻦ ﺍﻓﺘﺪ

ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻧﻔﺘﺪ؛ ﻫﺮ ﮐﻪ ﺯﻧﺪ ﺗﯿﺸﻪ،ﮐﻪ ﺍﯾﻨﮑﺎﺭ

ﺷﻮﺭﯼ ﺍﺳﺖ، ﮐﻪ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺴﺮ ﮐﻮﻫﮑﻦ ﺍﻓﺘد

شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

 

بازی ساده ‏ای است 

من چشم می‏ گذارم 

و تو می‏ روی 

بگذار این طور فکر کنم 

که هرگز پیدایت نکرده ‏ام 

این بهتر است 

تا عذاب این فکر 

که تو من را گم کرده ‏ای!

 

شعرهای زیبای عشق و دلتنگی

 

من نیامدہ ام با تو باشم 

من آمدہ ام تو باشم !

هیزم آتش نمے گیرد، آتش مے شود 

صداے تو بـہ من جانے دوبارہ مے دهد


 

هنگامے ڪـہ میگویے : 

دوستت دارم ❤️